torsdag, april 23

Vad hunger gör med människan (mig)

Jag tar tillbaka allting. Jag vill bara ligga i en hög och gråta och aldrig mer göra nån form av förberedelse. Jag hatar allt.

Jag inser också att jag är sinnessjukt bortskämt ety min snart man lade mig i soffan (alltså jag gick själv), gav mig telefonen och sa vila blogga surfa likea, jag fixar maten och gör alla grejer ikväll så kan du ligga på soffan och sen kan vi göra en tidsplan över morgondagen. Han känner mig bättre än vad jag känner mig. Och är sjukt snäll, jag vet. *I put a ring on it*

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Wohoo, idag är det dags! Lycka till och graaaaaaattis!

Lfthmn sa...

Nu är du gift! Grattis, grattis, grattis!

Linn sa...

IIIIH! Alltså jag blir typ uppspelt igen när jag läser det här!