måndag, april 13

Dagens tips!

Jag köpte ju ett ritblock i helgen. Ett ritblock för vuxna som har en inledningstext som pratar om att det är bra att vara i nuet och att det är kreativt att måla saker och min kille Art Directorn skrattade så sjukt mycket och lutade sig över mig och kollar hur det går bara lite och skrattade lite till flera gånger. Jag tror att han är avundsjuk för det är fanimig den bästa nya hobbyn ever. Jag längtar hem till mitt ritblock som jag förut har längtat hem till min bok eller min teveserie och av nån anledning så känns det ändå lite bättre att sitta och kladda i ett block än att titta på teve. Så well, gå och köp ett ritblock peeps.

3 kommentarer:

S sa...

En kompis till mig berättade att hon fått nåt liknande i födelsedagspresent och hon älskar också det! tror jag ska införskaffa mig ett :)

Honey sa...

Åh! Var skaffar man ett sånt?

Linn sa...

Alltså gör det! Jag köpte mitt på akademibokhandeln i nåt ställ. Kostade en hundring.