fredag, april 10

Gick på årsstämma i föreningen igår trots sjukdom och det faktum att jag identitetskrisgrät tio minuter innan (förmodligen trötthet blandat med sjuk blandat med en pyrande energi). Slängde på mig en klänning, sa emot bosslady rätt många gånger, tappade tålamodet ett par och när vi kom hem påpekade Andreas att jag hade klänningen ut och in. Sen blev jag jättejättejättetät igen och låg och flämtade på soffan och funderade på om jag skulle åka till sjukhuset eller inte. Jag valde inte, tvingade Andreas att gå och lägga sig med mig vid halv elva och sov i typ två timmar innan medicindosen gjorde mig klarvaken och höll mig vaken till Amdreas klocka ringde kvart över sex imorse. Då somnade jag och sov till kvart över nio. Sen dess har jag legat i soffan och kraftansamlat mig till en helrenovering av kroppen. Ni vet duschat, rakat det som behövdes, hårinpackat, ansiktsmaskat, filat fötterna och petat ner nagelbanden och målat naglarna. Jag må må som en påse skridskor, men jag är iallafall ren.

1 kommentar:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Du rockar, klänning ut och in eller ej!