lördag, april 18

Följde upp inlägget igår med att dricka sprit och käka pizza och idag har jag visserligen sprungit runt hela dagen, men jag har också precis käkat en påse polly och vi köpte chips och dipp förut som ligger och väntar i köket. Hashtag beach2015.

Jag har också köpt en kuvertväska och nagellack och läppstift idag. Jag kommer vara så himla stylish på mitt bröllop va. Oh, och jag fick två komplimanger av olika personer på ytlighetens högborg Östermalm förut och alla vet ju att östermalmsfolk bara gillar smala sura dyra personer, none of which I am. Du är fantastiskt snygg och den där scarfen är väldigt vacker och jag blir glad av att se dig;. Folk alltså hjärtemoji.

1 kommentar:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Så fint när folk säger det högt också, inte bara tänker. Man blir glad!