måndag, april 13

Jag är tillbaka på jobbet idag och det känns SÅ JÄVLA GÖTT. Jag pratade ju med vår VD förra veckan om att jag har så dåligt samvete för min undermåliga arbetsprestation, men nu tog jag upp det med min kollega/andra chef också och även fast det i sig inte löser det faktum att jag har en miljard saker som jag borde ha gjort för flera veckor sen så gör grejen att jag har fått erkänna att jag är lite dålig så jävla mycket för min motivation. Nu jävlar! typ. Har bestämt mig för att jag ska skärpa mig på jobbet och börja prestera som vore det ett större företag och hade jag allt ansvar själv och inte bara skjuta på allting hela tiden. Sen ska jag försöka göra kreativa grejer på fritiden medan jag funderar på vad jag egentligen vill med mitt liv. (Just nu, flytta till Berlin pga verkar så jävla soft.) Jag tänker ta den här nyfunna energin till mig och försöka lyfta lite nu. Jag vill göra roliga grejer. Jag vill äta mer på restaurang. Jag vill hänga med Andreas på ställen som inte är vårt hem. Jag vill hänga med mina kompisar. Jag vill jag vill jag vill.

Inga kommentarer: