måndag, april 20

Är du nervös?

Vi gifter oss på lördag. Om fem små dagar har jag ett till namn före mitt efternamn. Om fem små dagar har jag en ring till på fingret. Om fem små dagar är allting som är jag också han. Jag är så sjukt pepp! Alla håller på och frågar hur det känns och om jag är nervös och så och det enda jag känner är DET SKA BLI SÅ ROLIGT IIIIIIIIH. Jag är så glad över vår planering och över att allting som behövde göras har blivit roliga saker att göra ihop och alldeles lagoma små utflykter och att det enda som är kvar är att göra manikyr och färga håret imorgon och hämta våra ringar och att köpa jävligt mycket parmesanost, provdricka fördrinken och lämna vaser till floristen. Det är ju nästan ingenting. Jag ska skriva ett väldigt långt inlägg efter bröllopet med hur vi gjorde, vad saker och ting kan kosta och andra tips vi har fått eller upptäckt. Jag vet ju att åtminstone två till som läser här är i giftastagen och med tanke på hur oerhört dålig info det finns på internet om man liksom jag är rädd för bröllopstorgsfolket så känner jag att jag lite owe it to society. Nu ska jag fortsätta jobba. Puss!

5 kommentarer:

Christel sa...

Alltså, ja! Så uppskattat!

Och också; iiiiih! Fem dagar. Det är ju ingenting!

Johanna sa...

Fem dagar!! Och jaa, skriv det där inlägget sen! :)

Tanja sa...

Tjohoo och grattis så här i förskott. Sedan ser jag fram emot ett giftas-to-do, då vi också är i giftastagen.

Emma Esteban sa...

Herregud så spännande! Och yes please till inlägget. :)

Sonja sa...

ser mkt fram emot detta inlägg eftersom jag har (gott) hopp om att få prova på det där med bröllop själv. hoppas jag. och gu så spännande med lördag! lycka till!