torsdag, april 9

Idag vaknade jag med nästan ingen feber alls! WEHO! Känner vi lifvet sakta strömma tillbaka i kroppen? Är detta helgen när jag och Andreas kan umgås upprätt som vanliga människor och kanske beta av lite grejer inför bröllopet? Typ beställa blommor, lämna in ringarna för gravering och kanske till och med köpa dom sista dekorationsgrejerna. Låt om oss hoppas!

Tills dess: jag jobbar hemifrån. Får faktiskt saker gjorda och min ångest i bröstkorgen minskar lite för varje andetag.

Åh, och just det. Ikväll är det årsmöte i vår bostadsrättsförening och jag kommer väljas in i styrelsen och gud vad jag inte vill, men känner att jag lite måste dra det vuxenlasset nåt år. Egentligen mest för att jag inte vill att bosslady ska få allt hon vill och för att jag tycker att dom väl kan bli lite bättre på att planera, så det kan också bli Titanernas Kamp, en följetång med oändligt många episoder.

Inga kommentarer: