tisdag, april 28

How to spend a day

Nej, jag gick inte ut mer idag och en club sandwich är väldigt mättande så jag åt inget mer heller och nu är klockan strax innan ett och jag är hungrig. Vi har kollat på tredje Hobbitfilmen, jag har kollat på djuren IGEN (antilopen retades med en av strutsarna så strutsen jagade den och sen gjorde dom om det flera gånger, dog av skratt) och sen har jag haft ett litet breakdown och grinat en snutt. Det är askul att gifta sig, men man kan inte ha så mycket fina fluffiga känslor utan att det svarta pyser ut lite också så då fick det göra det idag. Sen blev vi sams igen, men då blev jag pigg så ja, nu är jag pigg och det är mitt i natten. Haha, just det. Hotellet har ringt på två gånger och ba här är champagnen och vi har varit helt ??? varje gång för dom är så jävla otydliga och ba here is champagne from the front desk. Vi ba okej? och så kommer dom in och vi ba eh vem är det från? Och dom har svarat att det ska chargeas till rummet och då har det blivit lite tryckt stämning när vi ba eh fast vi har inte beställt och vill inte ha så atteh om du går då kanske? Lite sneaky måste jag säga.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Haha, serverar de er champagne för att ni är nygifta men vill att ni ska betala för det? Mycket komiskt.

Linn sa...

Hahaha, alltså det framkom senare (när vi ringde receptionen och frågade) att det var några av våra kompisar som hade beställt (och betalat för) champagnen som vi envisades med att neka. Dom var inte så tydliga med det, nej.