onsdag, november 13

På fredag är jag ensam hemma och då ska jag lyxa till det med biff rydberg och ginger ale

Igår gick jag ut och gick en timma med hiphop i öronen och tankar all over the place. Jag kom hem klockan åtta och gick raka vägen och lade mig. Och somnade! Jag vaknade visserligen en dryg timma senare och blev sams med min kille, men sen somnade jag om igen och sov hela natten. Livet är ganska mycket bättre när man inte är sur på den personen som gör att tankarna slutar göra rivmärken i bröstkorgen. Imorse vaknade jag pigg, promenerade till jobbet i solskenet och nu känner jag mig helt tillfreds med världen. Klockan två ska jag värdera min lägenhet och så här i efterhand var det rätt gött att jag ilskestädade i måndags för nu är det helt fint hemma och alla vet ju att mäklare gillar fint. Jag har till och med citrusfrukter i en skål.

1 kommentar:

Anonym sa...

Glöm inte basilika i en kruka på köksbänken!

Louise Hells