onsdag, november 20

Tips på ilskerehabilitering mottages tacksamt

Åh gud, läste precis på en kompis facebookstatus angående att det är sjukt att Gerndt får spela i landslaget nån IDIOT till man som verkligen stoltserade med sin (oförtjänta) offerkofta och kommenterade nåt i stil med ska man behöva sona sina brott för alltid? Snart är alla män as. Jämställdhet? Jo jag tackar jag. och där nånstans imploderade min hjärna av ilska. Nu sitter jag här och svär och är helt uppjagad och vill mest bara skriva en MEN DIN JÄVLA IDIOT-kommentar tillbaka, men det kommer ju hjälpa ungefär noll eftersom det inte går att säga emot såna snubbar utan att dom får vatten på sin "där ser du, feminister är ju rabiata"-kvarn. Men ärligt talat, har inte Sverige kommit längre än att det sitter jämnåriga till mig och tycker att det är synd om männen eftersom dom blir så attackerade h-he-hela *snyft* tiden?

3 kommentarer:

Mirijam sa...

Men herregud. Det GÅR ju inte att inte låta rabiat NÄR FOLK ÄR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA DUMMA I HUVUDET!

Känner jag.

Maria sa...

Björn hälsar att det inte är en kompis till honom utan gammal granne och att han "är helt jävla dum i huvudet".

Linn sa...

Ja, det förstod jag! Skulle ha skrivit nåt där, men ville inte sätta Björn i skiten.