söndag, november 24

Vi hade ihopflyttningsfest igår och tänkte att vi skulle bli av med lite av spriten vi har hemma (bara att vi har tio sorters sprit hemma skulle göra mitt fjortonåriga jag grön av avund) samtidigt, men trots att dom sista gick vid fyra har vi fortfarande en massa sprit kvar. Det var fruktansvärt roligt och jag är väldigt väldigt glad över att jag ställde mig och diskade tusen glas inatt så jag idag har kunnat ligga på soffan hela dagen. Andreas har precis dammsugit och jag har googlat min egen bligg för Pragtips från förra gången jag var där eftersom vi åker dit på torsdag på romantic weekend. Har helt glömt berätta det för min chef eftersom jag har glömt av att jag ska dit, men det löser sig nog.

1 kommentar:

Jojjo sa...

Åh, har ni flyttat ihop! Grattis och hurra för er!