lördag, november 16

Hade så tråkigt igår att jag gick igenom min hög med olästa böcker och det i sig är kanske inte så himla tråkigt, men jag är ju en sån som läser på feeling och ingen av dom gav mig feeling och sen hittade jag Cirkeln och ba svensk, lättläst, ja! Så jag började igår och slutade precis nu och nu har jag lite panik för jag är nästan säker på att jag har Eld hemma också, men JAG HITTAT DEN INGENFREAKINGSTANS! Har vänt på alla böcker och blir snart knäpp för MÅSTE LÄSA FORTSÄTTNINGEN NUNUNU! Älskar fanatsyungfomgenren faktiskt.

4 kommentarer:

Omomigen sa...

Jag har den, kom och hämta om du vill?

Christel sa...

Och den tredje och sista boken släpptes igår. Så himla lämpligt!

Sofia sa...

Blir avis för jag fattade inte grejen. Blir också mkt förvirrad när vi inte tycker samma.

Linn sa...

Omomigen: jag tvingade Andreas att köpa med sig den från stan. Kunde inte vänta.

Christel: Jag VET! Så himla bra timing!

Sofia: Haha! Ja, men jag också. Men du vet ju att jag är sucker för lättläst under perioder. Och den här är lättläst, välskriven och precis lagom händelserik för att man ska vilja ha mer, men inte så mycket så man blir engagerad i huvudpersonerna.