tisdag, november 5

En tisdagslista

Vad har du på dig?

Min vanliga: strumpbyxor, svart kjol och en beige slapp stickad tröja
Hur mår du?

Jotack, bra!
Vad önskar du just nu?

En hemlig sak som ingen annan vet i hela världen och att jag ska vinna massa pengar för jag har så mycket visioner och så lite funds for it.
Vad ska du göra imorgon?

Ha pizza/champagnekväll hemma och fira att jag fyller trettio.
Vad skrattade du senast åt?
Alltså jag skrattar typ hela tiden så jag kommer inte riktigt ihåg, men antingen åt min kollega eller åt min kille imorse innan jobbet. Eller nä, nu kom jag på. Jag skrattade åt mig själv för en bild jag förskönade i paint. Mvh, paintlover
Vad grät du senast åt?
Att jag är så kär i min kille. Det var inatt.
Senaste köp?
Absolut senaste var en frukostmacka. Ej i matväg läppstift, läppglans, borstar, rouge, foundation och nån form av ögonfrans/eyeliner-shade.
Vem sov du senast med?
Andreas.
Senast sedda film?
Chocolate med mapa i soffan i lördags.
Vem var den senaste som ringde dig?
Omomigen om kvällens Ikeabesök samt vad hon skulle köpa för lunch.
Senast 3 inkomna sms?
Sorry. Styrelsemöte. Det ultimata straffet för nån tidigare synd. Ja men då hörs vi imorgon, puss!
Yey! Tid? Plats?
Puss
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
Låter jobbigt. Sov gott, hörs imorgon! Puss
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
EMS-the group chat - Vmhih-Maria
Vart vill du åka just nu?
Lite oklart, men Rom Paris Amsterdam Prag ligger gott till.
Nästa planerade resa?
Åker till Malaga med familjen plus extras ett par dagar efter jul
Dagens bästa.
Alltså förlåt you guys, men min kille. Han är dagens bästa ungefär alla dagar faktiskt. 

Inga kommentarer: