måndag, november 4

Bloggen äter upp mina inlägg? Jag skrev igår på tåget och fick ett allt är klart-meddelande, men sen är inlägget bara borta? Tycker inte om den här utvecklingen måste jag säga. Aja, iallafall. Jag har haft en helt sinnessjuk mysig helg med min familj och min förlängda familj i form av mostrar och morbröder och morfar och kusiner och mormors syster och mormors systers man och morfars flickvän eller sällskap eller vad man nu säger om gamla människors nya personer. Jag har skrattat. Jag har gråtit. Jag har kramats. Jag har älskat. Jag älskar.

Jag har fått paket. Jag älskar paket. Framförallt älskar jag att jag nu kan gå och köpa riktigt schampoo och balsam och ny ansiktstvätt och lite fina skålar jag har kollat på och kanske lite nya sängkläder och nåt annat onödigt som gör mig jätteglad.


Inga kommentarer: