tisdag, november 5

Jag köpte hutlöst mycket smink igår och älskar nu mig själv. Gjorde den vanliga hej jag skulle vilja prova ett läppstift och då kan dom små vita rockarna inte hjälpa sig själva utan bara MÅSTE jämna till hudtonen lite och sen bara måste dom fylla i ögonbrynen lite och sen kan man nästan inte leva om man inte får lite rouge. Gick således från butiken igår helt festfixad och kände mig lika delar malplacerad och snygg. Tills Andreas kom hem och inte kunde sluta titta och ba du är så snyyyyygg.  Man ba mhm, give it to me baby. Sen åt vi pizza och kollade på Ensam mamma söker. Den här säsongen är verkligen inte lika bra som dom tidigare, men det här avsnittet slapp vi iallafall Magganhaggan. Fattar verkligen inte varför hon ska vara med och förstöra med sina fnitter och muskelkläm och förnedrande nu killar får ni uppvakta dom stackars små hjälplösa tjejerna-kommentarer. Det bästa med EMS är visserligen chattgruppen vi har samtidigt eftersom jag känner så himla smarta och roliga människor som ba ger så klockrena (samt elaka) analyser. Jag är mitt vassaste hårdaste mest dömande jag under en timma på måndagar och sen är jag snäll i en vecka. Lagom balans tycker jag. Det absolut roligaste igår var kommentaren apropå allt jävla prinsessande prinsessa är vad killar som även använder ordet hora kallar sina flickvänner. Önskar att det var jag som kom med den nailade analysen, men det var tyvärr en annan person.

2 kommentarer:

Ann sa...

Alltså har alltid velat vara med i er chattgrupp! (Min kompis Johanna L brukar ju vara med), men har 1. tyvärr inte tv3 så kollar alltid play och 2. helt slutat följa den här säsongen pga SÅ DÅLIG?!!

Johanna sa...

Haha Ann, skaffa tv3 så bjuder jag in dig i gruppen! :)

Jag har ju för övrigt varit sämst i hela världen och varit med noll gånger eftersom jag inte heller har tv3. Tycker detta är mkt tråkigt. Ser era kommentarer invadera min telefon och min dator och bara buhuuu vill också vara elak och dömande.

Men det kommer en dag när jag lyckas pricka in att vara nära en tv med tv3 en måndag klockan 9. Det måste det.