tisdag, november 5

Hösten, tiden då jag vill ha allting bara nytt

Om några timmar är det min födelsedag. Jag sitter och väntar på en uppdatering på datorn som gör att jag kan koppla ihop den med vår nya teve så jag kan se mina ärligt snodda serier direkt i den istället för i knät som jag brukar. Det verkar ta väldigt lång tid att göra den där installationen men men, worth it if it works. Har även varit på ikea med omomigen och till skillnad från vissa andra kom jag hem med precis det jag åkte dit för att köpa. En hyllgrej till badrummet, lite ljus och en sak man kan lägga smink i. Samt hela huvudet fyllt av drömmar om hur vi ska göra om köket, eller köksvrån eller vad man nu kan kalla det när det ligger i typ hallen. Är även sugen på: att bygga den där jävla bokhyllan i vardagsrummet. Att sätta upp nya fina smala teven på väggen. Att köpa ny matta. Att köpa ny säng, eller iallafall nya sängkläder. Nytt duschdraperi. Nytt nytt nytt nytt nytt nytt nytt.

Inga kommentarer: