måndag, oktober 21

Annars då?

Helgen var fantastisk. Jag kan verkligen rekommendera Högbo Brukshotell för när ni vill fira nåt festligt tillfälle. Maten var helt fantastisk och dom hade både en efterrättsbuffé och en ostbuffé (!). Tyvärr fick vi sitta bredvid nån företagsfest från uppsala som hade som mål att bli så fulla som möjligt och sen skrika. Servitörerna fyllde deras glas med alkoholfritt när dom var ute och rökte, det kanske säger allt? I-alla-fall. Sjukt mysigt. Vi hade öppen spis i sovrummet WOHOO ELDA! och vädret var well, ni vet väl själva hur fint det var. Den här veckan ska jag vara hemma och laga mat, vähäldigt planerat, för this little missy är rätt jävla dålig på att hålla ordning på sin ekonomi och leker dra-kortet lite väl ofta och har nu ekonomisanering till slutet av november. Alltså egenhändig sanering, riktigt så mycket lyxfälla har jag inte lekt så jag är skyldig pengar till nån annan än mitt eget sparkonto. Så, första matplaneringsveckan börjar NU.

Inga kommentarer: