lördag, oktober 19

Igår var alltfinnsredan och Lisa här på middag. Det var så himla himla mysigt och jag älskar höstens intåg med sina vinmiddagar och tända ljus. Nu drack jag visserligen iget vin igår (eftersom jag är preggers) ( gick ni på den? För att jag var bakfull menar jag) och festen var över strax efter tio, vilket också kändes liksom myyyyyysigt. Att få hänga med mina bäzta bara för att det går, inte för att det ska vara så himla uppstyrt. Nu ligger jag och dricker kaffe i sängen och ska snart gå och köpa frukost, duscha och packa för en hotellnatt med middag och grejer på Högbo brukshotell. Presenten till Andreas när han fyllde år kan nämligen även jag njuta av. *genius*

3 kommentarer:

alltfinnsredan sa...

Den här smarta personen tyckte inte alls festen var slut riktigt där. 32 år och lär sig aldrig. Tack för igår och hälsa A att han måste se till att det är mer sky kvar nästa gång.

Linn sa...

Vi ska ha det i åtanke till nästa gång, jag lovar.

Johanna sa...

Haha du skulle sätt min "aaaaahhh"-min innan du skrev "gick ni på den?". Mvh hon som gjorde det.