torsdag, oktober 24

Rule number one: do not google it

Jag är hemma från jobbet idag, eller jobbar hemifrån kanske jag ska säga, eftersom jag inte är jättestabil i humöret, eller i kroppen för den delen. Sov i kanske tvåtimmarsintervaller från två inatt och vaknade klockan sex och kunde inte somna om. Grät hejdlöst i kanske en halvtimma förut, lite utrensande så där. Jag missade detaljen med att äta frukost och drack istället två koppar kaffe innan jag tryckte i mig lunchpasta för typ en halvtimma sen. Nu har jag hjärtklappning, darrningar samt torra ögon och mitt dumma jävla nöt googlade ju såklart varför och har således diagnosticerat mig själv med antingen sköldkörtelproblem eller cancer. Det skulle ju kunna bero på stress/ångest/dålig sömn/dåligt matintag också, men mest troligt cancer känner jag.

Inga kommentarer: