onsdag, oktober 23

Jag var väl rätt orimligt nöjd med mig själv efter gårdagens middag, som för övrigt avbröts mitt i lagandet för att springa och titta på en lägenhet med Lisa (SJUKT FIN, vill flytta dit själv). Ibland känner jag att det är tur att jag har hittat en kille som om möjligt är ännu mer självgod än vad jag är, för det gör hela JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA-skrikandet lite mer...jämlikt. Ahmen iallafall, sen pratade jag lite med min syrra och oroade mig lite för mamma som får en ny dom idag (fingers and toes crossed everyone) och sen drömde jag att min kille ställde sig upp i sängen och kissade på mig och sen blev helt grinig när jag blev sur på det och satt med hörlurar inne som nån jävla tolvåring på släktkalaset vi tydligen var på. Vaknade så jävla arg och kastade av mig hans arm demonstrativt innan jag insåg att jag bara drömt. Helt normalt. Här finns recept på äggfria köttbullar från igår förresten. Ska vi sluta med korslänkandet nu eller? Ni som vill kolla kan bokmärka/feedlya/bloglovinga den bloggen själva? Ja?

Inga kommentarer: