tisdag, oktober 15

Nä, men nu när jag nästan är trettio så sportar jag tydligen tredagarsbakfyllor. Mitt tjugotvååriga jag som helt krasst hävdade att bakfylla är ett mentalt tillstånd, det är bara att välja att inte vara bakfull kan ju komma hit nu och känna efter själv tycker jag. Idag är den härliga ångestdelen av bakfyllan väldigt tydligt närvarande. Jag är helt säker på att Andreas ska träffa en annan tjej som är mycket bättre och dumpa mig. Att jag ska få sparken från jobbet för att jag är helt onödig samt att alla mina kompisar egentligen mest umgås med mig out of pity. Plus min lägenhet ser ut som skräp, vi måste tvätta och jag har inga pengar. High life!

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Haha, det är så mycket man vill bitchslappa sitt gamla jag för, men "mentalt tillstånd" är bland det roligaste jag hört!

Linn sa...

Ja, jo. Och att jag verkligen höll fast vid det i fem års tid. Folk ba "vänta tills du blir äldre vännen" och jag ba "you be pussy mentalt".