torsdag, maj 16

*vänder kappan efter vinden*

Det är så mycket jag har sagt om "äckliga par" som jag kommer få äta upp nu känner jag. Till exempel hela relationshipgrejen på facebook som jag har men varföööör?!:at ungefär tre miljoner gånger. Nu ba *vill vara in relationship* och helt MIN! KILLE! Eller att jag har ifrågasatt varför man måste ses varje jävla dag? Om man är ihop så kan man väl för fan ses vilken dag som helst? Nya Linn ba nej? måste ses varje dag för annars...aja jag vet väl kanske inte vad som händer annars eftersom ingenting händer men varför längta när man inte måste? Och jag ondgör mig över det här här för att well, det är lite roligt och för att jag gärna vill visa på att jag är meeedveeeten om det men egentligen är jag sjukt nöjd och går omkring och mentalt gnuggar händerna och gubbtofflemyser.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hahaha!
Fan vad härligt.

Skriv inte myyyyzz bara så är du safe.

inte skyldig sa...

Gulle.