torsdag, maj 30

Jag gillar att han får mig att skratta att le fnissa fårinteluftkikna. Och samtidigt får han mig att vara den naknaste råaste fulaste och han tittar på mig med den där jag är kär i dig-blicken trots att jag sitter med soffrufsigt hår och surar över att han måste gå två meter ifrån mig för att fixa nåt i köket. Blir svartsjuk på köket som får ha honom istället för mig. Måste ta på honom när jag går förbi. Måste klänga och ställa mig i trappan och tvångskrama honom och vara i vägen och han tycker att jag är helt okej, fast jag är helt knäppihuvet. Tvingar honom med pockande ord att säga att han vill vara med mig, fast jag vet ju det helt utan tjat, egentligen. Är liten och krävande och skriker (inte så) tyst efter uppmärksamhet. Blir blyg när han sätter sig i fåtöljen mittemot mig och bara tittar. Vad tittar du på?

Det är så stort, det här. Jag vet inte om han fattar det.

Inga kommentarer: