fredag, maj 17

En måste unne säj och andra lite mindre bra saker

Bokade precis 90 minuter massage för 765 kronor (FYND) men also FÖR JOBBETS PENGAR. Friskvårdsbidrag FTW liksom. Plus måste passa på innan jag slutar om två veckor.

Justja, igår blev jag förföljd av en äcklig snubbe som ba öh du, du kan lika gärna stanna...öh.. ÖH! Jag ba *pinnade på så fort benen bar mig* och *pratade jättehögt om min kille i telefonen* som om det hade hjälpt. Det var ju trafikerat och det fanns folk ute, men jag hann ändå få lite panik där. I efterhand kom jag på att jag ju hade kunnat springa ut i vägen om det hade hänt nåt för det körde bilar hela tiden, men nu gick det ju bra iallafall. Sen hade jag lite dåligt samvete för att jag var otrevlig som inte pratade med honom. The fuck?! Det är inte en mänsklig rättighet att springa ikapp nån och glo och ta för givet att man ska få ha en konversation. Han var bad guy, inte jag. Från och med nu får min kille fan komma och möta mig om jag är ute och slarvar på nattetid utan honom.

Inga kommentarer: