fredag, maj 31

Så är den här, sista dagen på jobbet. Alla ba hur känns det? och jag ba men jag vet inte. Det känns knappt för jag tror inte att jag har förstått att jag inte har nåt jobb att gå till på måndag. Att jag ska vara ledig nu och att jag kanske måste sätta igång på allvar och söka jobb, trots den förhoppningsvis jätteroliga intervjun nästa vecka. Jag är så dumihuvet när jag tänker på det för nu när jag har en intervju så känner jag mig nästan otrogen om jag skulle skicka iväg ansökan till fler ställen så jag gör inte det. Och så kan jag ju inte tänka. Jag kan ju inte skicka en ansökan och sen ha allting på is tills jag får besked och hålla på så för då har jag väl ett nytt jobb i februari nästa år eller så. Ska skärpa mig och ta tag i det här på måndag. Ringa dom personerna som jag har fått rekommenderat och prata med dom och sen ljus och lykta-söka interwebz efter roliga jobb och sen fucking skicka dom där ansökningarna. Okej? Ni skäller på mig på måndag eftermiddag om jag inte har gjort det? Ja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hej, jag jobbar också sista dagen på mitt jobb idag. Planerar tremånaders-sommaräventyr och börjar plugga i höst. Känns himla fint.