onsdag, maj 22

Sover själv inatt för första gången på ett par veckor och av nån idiotisk anledning har jag fått för mig att det är nån i min lägenhet och kan därför inte somna. Det är ingen i min lägenhet (det har jag kollat med telefonen förinställd på 112 och tummen över ringknappen) och ingen kan ta sig in thanks to galler överallt, men det känns ändå jävligt olustigt. Hatar den här känslan, men tänker skylla den på 1) snubben som sprang ikapp mig förra veckan och 2) dudsen som gjorde knarkaffärer utanför min port och sen blev osams varpå en slet upp en pistol och började jaga en annan. Plus min vanliga mörkerrädsla.

1 kommentar:

Åsa sa...

mm...vet precis hur det är det där. Med en man som är ute och forsränner 10 dagar i sträck och nya grannar som med mina mellanmjölksstandard verkar jävligt suspekta... sover jag numera med ena ögat öppet och handen på telefon. det blir man sjukt trött av i längden...