fredag, maj 17

Jag är på så sjukt bra humör idag. Smsade precis med en av mina bästa och han ba vilket underbart humör du verkar vara på idag!! och man ba why, thank you! Aim to please osv. Men helt seriöst så är jag faktiskt rätt så rolig när jag sätter den sidan till. Som att göra paintkollage till exempel. SJUKT bra på. Jag ska nog inte glömma att skriva in det i mitt CV. Jag är väldigt underhållande, till exempel så kan jag skicka jättefina teckningar i paint till personalen för att lätta upp stämningen. Eller hitta på historier om vår gemensamma, ytterst skötsamma, kompis hemliga backpackerliv The beach-style. Och om två timmar ska jag dricka vin. Förstår ni hypen? *untz untz untz untz*

2 kommentarer:

Limpy sa...

Jag vill se ett paintkollage. Pleeease.. Men din konst kanske allra helt borde ställas ut på museum. Vem vet. Personalen vet!

Lfthmn sa...

Jag vill seeeeee!