onsdag, maj 15

Jag skulle vilja ha nåt lite mer substantiellt att skriva om än min kille för jag blir liksom trött på mig själv till och med, men hey it's my blog and I write what I want to osv. Iallafall så har jag (förutom här) slutat prata så jävla mycket om honom/oss med andra och istället gått in i den kräkgulliga fasen av du är gullig nej du är gullig men du är så himla bra och sen sitter vi och pratar om hur fina vi är, helt självgott och ödmjukt.

Iallafall, om vi ska prata lite om nåt annat så tycker jag att alla som håller på och har invändningar mot feminism är dumma i huvudet och stöniga och helt ärligt även rätt jävla elaka. Orkar inte utveckla det mer än så just nu för jag är så himla irriterad och trött på't men det kommer nog när jag har samlat mig till nåt annat än bara svammel.

1 kommentar:

Heléne- mitt så kallade liv. sa...

Jag är som du, så himla trött på folk dom inte fattar att feminism är bra, för ALLA! Skrev ett argt blogginlägg igår. Borde man göra oftare. Behövs tydligen bankas in.