fredag, maj 3

Fridag

Jag jobbar hemifrån idag för vi har inget internet på kontoret. Eller ja, imorse var jag på vårt lager och körde lite utbildning och sen köpte jag en urfin bukett med pioner och alstoemerior och nån annan jävla pinne med djupcerisa blommor på och mat tills ikväll men SEN jobbade jag hemifrån. Nu har jag bestämt mig för att kompa ut resten av dagen, dammsuga, spruta lite rengöringsmedel på ytor där det kommer synas att det blir städat och sen ska jag förbereda potatisgratäng och rödvinssås och försöka övertala min kille att vi ska dricka några öl när han slutar jobba och sen gå hit och käka mat, dricka vin och hångla. Åh, just det. Satt ute i solen på lunchen och fick en rand? Nu är det vår på riktigt.

2 kommentarer:

Bubbel sa...

Vilken toppendag det låter som! :)

Linn sa...

Ja, men det var hur fint som helst.