torsdag, maj 16

Torsdagslistan!

Just nu tänker jag på eh ingenting? Eller egentligen jagkannoginteskrivaattjagtänkerpåminkillejagbordejobbainteskrivadumlistaåpenbloggmendetärjusåhimlaroligt.
När jag vaknar på morgonen hoppar jag inte direkt upp ur sängen om en säger så.
Min mobiltelefon är svart? 
Imorgon kommer jag dricka öl men min kompis och hennes syskon och det kommer bli skitkul. Innan det ska jag förstås även jobba lite.
Ikväll skall jag dricka öl med en kollega och en fd kollega nånstans i solen.
När jag bakar blir jag sjukt nervös att det ska bli dåligt resultat eftersom jag inte kan provsmaka/kontrollera resultatet.
Sist jag grät ja det var nog i typ lördags kanske? Jag fick nån mental breakdown och grinade lite om nåt jag inte ens kommer ihåg idag. *stabil tjej*
Kärlek är fantastiskt. Man borde älska mer.
I somras var jag absolut inte ledig och helt slutkörd.
Jag pratar fort och jävligt mycket.
Jag lyssnar på andras playlists eftersom jag inte har orken att göra egna.
Jag är sämst på så himla många saker. Men hålla käften är up there. Jag är sämst på att hålla käften.
Jag är bäst på att lyssnalyssna när nån pratar allvar.
Den bästa känslan den jag har just nu tror jag. Nykär och jävlig.
Jag är rädd för tusen saker. Att bli blind, att bli helkroppsförlamad, att bli skadad. Att min mamma ska dö.
När jag lagar mat skryter jag helt ogenerat om hur gott det blev efteråt.
Jag brukar få komplimanger för att jag är smart.
Jag glömmer aldrig nånting. Haha, så inte sant. Glömmer nästan allt.
Jag vill ha en lottovinst så jag kan göra lite vad fan jag vill under det kommande året. Eller ett jobb. Vilket som, really.

Inga kommentarer: