måndag, juni 11

*Söt*

Blir på riktigt provocerad av alla som ba "gud vad jag obryr mig om fotboll jag vet inte ens hur långa halvlekarna är eller hur många spelare det är på plan". Alltså, jag är inte provocerad av att folk tycker att det är trökigt med sport. Jag blir provocerad av att dom tycker att det är viktigt att tala om det. Jag avskyr hästjävlar och tycker katter är skadedjur, men det känner jag inget behov av att häva ur mig när någon sitter och pratar om hur mycket dom gillar hästar/katter/vandrande pinnar. Så, alla ni som bara HATAR fotboll - vänligen håll käften.

5 kommentarer:

inte skyldig sa...

Åh jag har jättestort behov av att tala om hur jag inte gillar djur. Eller, jag ogillar väl inte djur. Inte på avstånd.

Omomigen sa...

Katten hälsar att du kan vara skadedjur.

Linn sa...

Din katt är en panter så han gills inte.

Johanna sa...

Haha älskar det här inlägget.

emster sa...

hear hear!