onsdag, juni 13

När jag var liten ville jag bara ha den fina klänningen med tyllkjol

Mäh, tycker ni inte att det var jätteroligt? *besviken* Skoja ba. I don't do this för uppmärksamheten, I do it for me. Iallafall. Igår gick mitt klickfinger haywild och shoppade ihop vad min kompis när jag berättade för henne klassificerade som "utklädningslåda". Om jag orkade sitta och leta upp bilder på internetz och re-sizea dom och plocka in dom i nån gullig dagens outfit-template så hade jag gjort det, men jag ids inte. Istället, without further ado, ger jag er utklädningskläder i textform: en väska i gul och orange och blått som ser ut som en uggla. En klänning som har leopardliv och svart kjol som är kort i fram och lång i bak. En svart tisha med ett vitt-tvättat hjärta på och ett par svarta tajts med färgstänk i metallic. Samt ett par högklackade indianskor och ett par illgula sneakers i kanske-högen. Förmodligen kommer jag tycka att det var en jättebra idé i huvudet, men en jättedålig i praktiken när jag väl får hit grejerna, men den dagen den sorgen så att säga.

ps. stavade "kjol" som "skoj" i rubriken först. Huvudet är med. ds.

Inga kommentarer: