måndag, juni 18

Avgå måndag!

Jag blir lite rädd när det suger i bröstkorgen på varje inandning. Jag har en aning om varför, eller flera aningar om varför egentligen för jag tror att det är en kombinerad ångestbomb över jobbet livet framtiden, men jag gillar det inte för det finns inte en lösning på det här och lösningarna beror dessutom inte bara på mig. Fan vad mycket lättare livet är när man kan bestämma allt själv hörrni. Nu ba andra människor?! Ska dom också få tycka?! Jag blir ledsen för mamma är ledsen för jag är ensam för tiden går för fort för allt jävla ansvar över mitt liv. Jag tar tillbaka att det är lättare att bestämma allt själv. Det enklaste vore om nån bara kunde köra en här är ditt liv; varsågod en man ett boende en förnöjdhet.

Alltså, jag är nöjd med mitt liv. Jag har världens finaste människor i mitt liv, men det hjälper inte vissa dagar. Vissa dagar är fan skit.

4 kommentarer:

Ms Stiffneck sa...

Dito.

Sofia sa...

Suck, de där skitdagarna hänger i även efter mannen och boendet. Men jag fattar vad du menar.

Jojjo sa...

Amen! Har också en sån dag idag.

Johanna sa...

Jävla skitdagar och skitångestklumpar alltså.