tisdag, juni 19

Ny dag osv

Okej, jag mår bättre idag. Det kändes som att jag sov sammanlagt fem minuter, men jag mår bättre iallafall. Det är ju dagsljus and all. Jag har bokat resa till mapa och jag har bokat en ny massage på torsdag. Det går inte att ta bort spänt på en gång. Om du vill, du kan komma nästa vecka också. Man ba ja. Det ska inte gås in i nån vägg här inte. Här ska det spenderas friskvårdsbidrag och träningstimma på att ligga på en brits och kladdas in i olja som gör att man luktar kanelbulle efteråt.

3 kommentarer:

tiggerrr sa...

Åh, har ni träningstimmar? Hur ofta då? Jag tar förvisso träningstimmar varje dag ändå, men jag skulle skämmas mindre om de faktiskt vore inkluderade i jobbet. Det är ju så gött att kunna gå ifrån en stund. Keeps me sane.

Linn sa...

Vi har en friskvårdstimma i veckan, så det är inte jättemycket, men det gör att man kan träna dagtid nån dag och ändå få ihop livet. Good on you för att du orkar träna varje dag!

Matilda sa...

Kram Linn! Bra att du tar hand om dig! Och håll dig borta från den där väggen, med alla medel.