söndag, juni 3

Ska vi prata om att jag har badat? I havet. Det var tretton grader kallt och jag simmade. Jag tror att jag blev så imponerad själv så jag glömde berätta. Nåväl, idag har jag skrubbat verandaräcken och utemöbler medan nån annan byggde bastu. Sen har jag suttit invirad i en filt på nämnda altan och läst ut John Nivens Kill your friends. Den var som en sämre, löjligare version av American psycho. Läs inte. Nu sitter jag på bussen och håller ett vakande öga på ett par några säten längre fram för jag tycker att snubben verkar dumihuvudet. Det baserat jag på det faktum att han precis skrek VAD ÄR DITT PROBLEM?! till sin tjej. Normala människor skriker inte på andra människor på allmänna transportmedel och det gör mig nojig över vad han gör när dom är ensamma.

4 kommentarer:

Johan sa...

Fasen va läskigt. Osympatiska och oberäkneliga snubbar är fan typ det värsta som finns.

Anonym sa...

Han kanske va full?
Strunt händer i villan!

Omomigen sa...

Men jag vet, vad gör man? Precis den där känslan fick jag av en ytlig bekants nya kille i vintras. Då sa jag faktiskt att jag tyckte han var knepig men det var ju som att prata med en sten, naturligtvis. Obehagligt, som fan.

Linn sa...

Johan: ja, det var otrevligt faktiskt. Hade en klump i magen bra länge efter det.

Anonym: men ditt lilla troll, gå och bråka på nån annans blogg. Sånt händer inte på fyllan, det är ett beteende som ligger bra mycket djupare än så. Om du brukar bli aggressiv på fyllan eller slå din partner, eller bara tycker att det är normalt, så tycker jag att du ska söka hjälp.

Omomigen: usch vad obehagligt. Är dom fortfarande ihop?