onsdag, juni 20

Det ska vara spontant va

Om två veckor åker jag och Egon till Gran Canaria på vuxensemester. Det innebär att vi ska bo på vuxenhotell och göra vuxensaker som sova att jättelänge, sola jättemycket och läsa två miljoner böcker. Jag hörde nåt om "ta med träningskläder" och istället för att känna NEJ FAN! så känner jag jomen ja, det blir bra. Sen att hotellet är ett av Gran Canarias bästa hotell och att vi bor i tvårumslägenhet med balkong ut mot havet känns ju så sjukt jobbigt. Verkligen.

2 kommentarer:

tiggerrr sa...

Åh, vad härligt! Jag vet att många tycker "öööh, tråk-charter och Sällskapsresan" på ett jäkligt grinigt sätt om GC (som om det skulle vara något fel i att få allt serverat på ett göttigt hotell i några veckor), men jag gillar verkligen stället. Tips, åk in till Puerto Rico och gå till waterslide-parken. Sjukt kul när jag var 14. Sjukt kul nu.

egoistiska egon sa...

Ledsen att vara en glädjedödare här, men jag tror tyvärr bara det är ett rum. Men jag känner såhär: VI KOMMER HA DET SÅ JÄVLA BRA! HAVSUTSIKT! SOL! BAD! INGA BARN! I LOVE IT!

Mvh Överpeppad.