torsdag, maj 14

Jag och "mågen" är hos pappa. Jag har firar det genom att sova till klockan tolv, pappa har firat det genom att göra en to do-lista med tillhörande betygsättning och "mågen" har firat det genom att, ja fan vet. Springa 5km på personbästa kanske? Jag har varit vid mammas grav och varit lite saknig och sen har vi också fikat med min moster och kusiner, varit på gula blend-tant-loppis och handlat på Hjertberg (alla vägar leder till Hjertberg). Jag har även: suttit i solen en timma mellan sex och sju OCH NÄSTAN BRÄNT MIG. Älskar vårsol va. Nu har härskaren bestämt att vi ska äta tacos och jag har fyra böcker på hög redo för mig att ta mig an. Bring on the långhelg!

1 kommentar:

Tears and pearls sa...

Blogger borde ha en GILLA-knapp som wordpress har :) Men gillar´t i alla fall :)

(och sen kommer det upp en massa bilder här som man måste välja för att bevisa att man inte är en robot, sen försvinner de)