måndag, maj 18

Jobba jobba JO-OHB-BAH

Det är jeteloligt med långhelg men FY FAEN vad jobbet inte bara tar en gullig liten paus. Idag: som att springa rakt in i ett berg av jobb. Plus har plåtning torsdag fredag och är därför frånvarande igen i två dagar plus den halvdag som jag och min kollega är ute och shoppar kläder att stylea modellerna i. Den halvdagen en gång per säsong är typ vad jag jobbar alla andra dagar för pga DET ÄR SÅ KUL ATT KLÄ PÅ ANDRA SNYGGA KLÄDER, men buhu jag har inte tiiiiiid. Plus har styrelsemöte med bostadsrättsföreningen på torsdag och min privata mailkorg är en ständigt pågående kamp med bosslady och hennes konstiga tankar om hur saker och ting bör skötas (av henne, utanför protokoll om hon får bestämma). Det positiva är iallafall att jag inte är helt knäckt mentalt utan känner att jaja, det är mycket att göra men det gör inget. Ovan känsla. Happ, hejrå.

1 kommentar:

Den där Andreas sa...

Ja långhelger är förrädiska på det sättet.

Men, på tal om bosslady och styrelsemöte väntar jag med spänning på en rapport efter torsdag.