tisdag, maj 5

Jag är så himla arg just nu. Så himla himla himla himla arg för att vissa människor är såna jävla idioter. Och jag kan inte agera på det för att 1) jag är vuxen och 2) det skulle inte vara speciellt produktivt. Och så längtar jag sönder mig efter min syster för hon förstår mig. Hon kan ta mig och hon kan också bli så himla jävla vansinnig och det är så skönt ibland att prata med nån som fattar. Andreas har tusen fördelar, men att förstå ilska eller agera på ilska är inte en av dom. Det är ju bra för mig för det allra mesta eftersom jag blir en bättre person av det, men just nu vill jag att han ska förståååååå mig och ragea lite med mig och inte sitta med sina hundvalpsögon och sitt lugn och ba vill du ha en kram?/jag vill inte prata mer med dig nu om du ska vara så här. Jag vill absolut inte ha en jävla kram. Jag vill slå nån, det är vad jag vill, eller iallafall skrika på nån och säga väldigt elaka saker som kanske är offpoint men som hade känts härliga att få säga iallafall. Men det gör jag inte för att jag är fucking vuxen. Jag hatar att vara vuxen.

1 kommentar:

Mirijam sa...

Förstår dig till fullo! Du får åka tillbaks till hotellet och låna deras panic room!