lördag, maj 9

Idag vaknade jag halv tolv och sen låg jag och läste ut internet och sen väckte jag Andreas som fick gå och köpa frukost och sen åt vi frukost och sen tänkte jag jobba lite men då funkade inte det så nu är klockan tjugo i två och jag sitter i pyjamas i soffan och har lite småångest för ungefär allt här i livet. Hatar småångest för den går sällan att få bort genom att göra en lista eftersom det inte är en specifik sak som är orsaken utan snarare allting från åh nej jag saknar min syster till varför är jag inte ute i det fina vädret jag är väldens sämsta människa till jag vet inte om jag vill duscha eller inte. Plus har mens och mår därför lite so-so i övrigt också. Lite illamående, lite ont i huvudet, lite kryp i kroppen, lite ont i ryggen, lite ont i livmodern. Jag brukar inte tänka det här speciellt ofta men det är verkligen så himla orättvist att det bara är hälften av jordens befolkning som behöver må så här en gång i månaden. Urk.

1 kommentar:

Anna sa...

Härligt långa meningar. Jag störs också av punkt och komma när jag skriver. Mamma säger att jag skriver tyskt...och det kan jag inte bedöma för jag läste franska och spanska...
A