tisdag, mars 18

På kontrollbehovsfronten massa nytt

Jag blev bjuden på dejt idag. Hej, får jag bjuda på middag ikväll kanske? Jag hämtar upp dig på jobbet. Det kändes som vi precis träffats. Sen gick vi hem och gjorde en planeringslista för flytten och delade upp ansvarsområden och gjorde en tidsplan och pratade om hur vi ska hantera mitt kontrollbehov och Andreas förmåga att göra saker i sista minuten. Det blev en jättemysig kväll som kändes gemensam och snäll och vi bråkade noll gånger och skrattade massor. Dagens inlärning: kommunikation och planering är ett lyckat drag. Tack så väldigt mycket för tips! Tänkte jättemycket på vad ni sa/tipsade om i inlägget förra veckan och sen gjorde jag så. Det verkar fungera. Ni är mycket smarta ni.

4 kommentarer:

Annika sa...

Jag älskar rubriken och bara väntar på ett tillfälle att få sno det och skriva det i något sammanhang.

Sara: sa...

Åh heja! Stor igenkänning på den fantastiska känslan efter att man pratat igenom såna här saker och känner att man löser saker TILLSAMMANS. Att bli/vara ett team alltså, high five på den.

Bondhustrun sa...

Hurra! bästa känslan.

Linn sa...

Annika: sno på du bara!

Sara: och Bondhustrun: Men eller hur?!