måndag, mars 31

Gick hem till hemmadatorn som var så låååååångsam så jag fick panik och raderade massa serier jag ändå kan se på typ netflix och all internethistorik och installerade nån form av rensningaprogram och körde det och herregud vad fort allt går nu. Har säkert massa virus kvar i datorn, men det tar iallafall inte längre 15 minuter att starta internet. Halleluja! (Trodde tills för kanske nåt år sen att det var hallelulja och blev asirriterad när nån skrev halleluja. Fick bita i det äpplet, ja.)

2 kommentarer:

Lina sa...

Åh ett rensningsprogram skulle jag behöva köra! Vad hette det du använde? (Och har du mac eller pc?)

Linn sa...

Jag har PC och jag googlade nog bara "rensningsprogram till dator". Nu sitter jag på min vanliga, men jag ska kolla vad det heter när jag kommer hem.