lördag, mars 22

Don't mind if I DO

Ja, alltså livet var verkligen upp och ned igår. Jag grät för jag var ledsen, sen av chock och sen av glädje. Mest av glädje. Jag ska vahettere gifta mig. Mitt i mitt snorande igår gick Andreas ner på knä och frågade, eller han kanske sa gift dig med mig? Kommer inte riktigt ihåg pga att jag, som den romantiker jag är, blev mest HAHA...HAHA men ställ dig upp äru säker? Du får ångra dig. Får jag snyta mig? Men han menade allvar och jag sa obviously ja. Sen grät jag och skrattade och krävde en jävligt stor cognac och stirrade in i väggen medan jag mumlade fan vad sjukt. FAN vad sjukt. Fan vad SJUKT. Sen firade vi det hela med köppizza, en hetsig diskussion om olika feminister och varsin burk coca cola. Jag är nog förevigt utesluten från alla traditionella brudorganisationer, men det var perfekt för mig. Det var fint och så himla känslofyllt och jamen så himla jag. Jag var mitt fulaste, rödgråtnaste, minsta men jag vet att Andreas älskar mig även i dom stunderna eller på grund av dom stunderna och för det älskar jag honom till evigheten amen. Jag ska gifta mig med honom. Han är min. FAN VAD SJUKT!

40 kommentarer:

becca sa...

Grattis!!!
fan vad fint!

Maria sa...

FAN VAD FINT!!! Åh, blir så glad och tårig.

felicia sa...

Wow!! Massa grattis! <3

Honey sa...

Åh, grattis, vad roligt! Bröllop är grymt kul, särskilt ens eget :)

Chaos By sa...

Fint värre!

4everfine sa...

Hurra! Heja er!!

Jessie sa...

Herregud vad fint!!! Blir så himla glad, grattis!! <333

Anonym sa...

Men grattis till Linn och till Andreas! Andreas har förstått något väsentligt om intelligenta tjejer....
Mårten

Matilda sa...

Hela jag ryser! Fy fan vad underbart! Hurra till er!

Emma L. sa...

ÅÅÅhhh så galet glad jag är för er! Blir fortfarande lite tårögd, rörd och alldeles varm inombords. Grattis!

sarah sa...

grattis fran en som ar dalig pa att kommentera normalt. och brollop ar oftast bast nar man inte ar sa traditionellt brudig :)

Johan sa...

Nu blev det så där lite halkigt i ögonen!!

Sara: sa...

Alltså SÅ FINT. Massa grattis!!

Christel sa...

Men FAN SÅ FINT! Stort grattis till er båda!

Heléne - mitt så kallade liv sa...

Gud va kul, grattis till er båda! Fantastiska nyheter!

Kram

The Missy Cissy sa...

Så himla spännande! Och roligt! Och fantastiskt! Grattis!

Johanna sa...

Å vad fint, och vad roligt!!

Världens största grattis!

Stina sa...

Så himla fint. Grattis!

Kära Syster sa...

GRATTIS! Så himla kul att höra.

/E

Josefine sa...

Men herre gud! GRATTIS! Jag är SÅ glad för din och er skull. Det var verkligen en fantastisk nyhet! <3

Linn sa...

Men herregud vad ni är fiiiiiiina! Grinar lite här igen då. I hearts you all!

minahistorier sa...

Grattis till er!!!

Tove sa...

Fint! Grattis!

Anonym sa...

Gratulationer!!! /Ida

Anonym sa...

Här kommer ett till grattis från anonym läsare utan egen blogg.

Jessica sa...

Alltså jag blev så GLAD när jag läste det här igår i onyktert tillstånd, var tvungen att kolla i dag att jag inte inbillat mig det :D Jättegrattis Linn!

Hanna sa...

Men GRATTIS LINN!! Så jäkla fint ju!

S sa...

ÅÅÅÅÅH! Så jävla fint! Fick läsa om och om igen för att inse att jag inte läst fel. GRATTIS så JÄVLA KUL! (excuse my french)

egoistiska egon sa...

Älskar detta! Grattis igen!

Linn sa...

Åh! Jag tror att nästan en av dom bästa grejerna är hur glada alla andra blir också. Tack you guys!

Åsa sa...

Åh grattis! Så fint ju :)Blir så uppriktigt glad för dig! Har följt er resa här på bloggen sen ni träffades!

Och jag är såå avis, för jag tänker att det där skeppet har seglat sin kos för mig, jag kommer inte gifta mig, men framförallt kommer jag inte träffa nån sån där bra person. Försöker förlika mig med det, samtidigt som jag förlikar mig med att jag plötsligt faktiskt längtar efter att träffa just en sån. Har tidigare känt att jag klarar mig så bra ändå. Men så smyger det på mig. Och så ser jag de där paren som verkar lyckliga, känns som ganska få som träffar sådär rätt. Däri ligger också min misströstan o rädsla, att igen hamna fel, med fel person i en massa år. Så jag gläds åt andra istället, när lyckan träffar er :)
Kram!

Linn sa...

Åsa: Åh, tack så hemskt mycket!

Klart att det inte har seglat för dig! Förlika dig inte med att det inte kommer hända för det kommer hända. Sen att det kan ta lite tid och eventuellt lite svett och tårar är en annan sak. Det som är bra med att ha provat fel förut är kanske att man är snabbare att se det som inte är bra för en så mycket snabbare? Jag fattar SÅ den där känslan av att aldrig tro att man träffar nån, men jag är ju living proof av att det faktiskt händer. KRAM!

S sa...

Alltså?! GRATTIS!!

Linn sa...

Alltså, jag vet! Så sjukt! Och tack!

Elin sa...

Grattis!! Det är underbart att vara förlovad!

Mirijam sa...

HUR HAR JAG KUNNAT MISSA DETTA?!?! GRATTIS TILL EVIGHETEN OCH TILLBAKS AMEN!

Jojjo sa...

Men åh, så fint! GRATTIS!

Colombialiv sa...

Ååååååhhh! <3 <3 <3

Limpy sa...

WOW! GRATTIS!

Annalisa sa...

Så himla fint! Jag tycker att såna här historier är tusen ggr finare, kan vara för att vår inte heller är som tagen ur en chick flick. Min kille fick höra "Men vi sa ju att vi skulle vänta! Vi är ju så unga och VI SA ATT VI SKULLE VÄNTA!!" varpå han säger "så du vill inte..?" och jag svarar "JO, MEN DET ÄR KLART JAG VILL MEN VI SA JU ATT VI SKULLE VÄNTA!". Råpanik. Upprepade det några gånger innan chocken la sig lite.