tisdag, mars 18

Orden finns men stannar liksom inne i huvudet

Jag tänker att jag ska skriva om så himla mycket annat än min urtråkiga vardag och sen gör jag liksom inte det. Det är flyktiga tankar som inte blir hela formuleringar och så försvinner dom innan jag hinner skriva ner dom. Jag är inte riktigt så här tankelös som det kanske har verkat här senaste...året? Jag tänker massor på feminism och hur jag vill kämpa för den och vad jag tror på och jag blir sjukt irriterad över så himla många saker som jag heller inte säger. Det är ju urdumt egentligen eftersom det här är till för att hällas ut. Kanske är det nån som håller med, kanske är det nån som tycker tvärtom. Det är ju det som är det intressanta. Inte det som är inuti mitt huvud som aldrig får komma ut. Jag ska försöka bättra mig på den punkten, världsapromise.

Inga kommentarer: