torsdag, februari 6

Rätt så pepp nuförtiden tydligen

Har jag sagt att jag älskar mitt nya jobb? Eller nya och nya, men ett halvår in är fortfarande nytt. Min provanställning har löpt ut (YEY, FASTANSTÄLLD FTW!) och vi har fått ett nytt, permanent kontor och jag har fått kollegor som är här varje dag. Bara det är ju askul, men jag vet inte ens hur jag ska kunna beskriva hur fantastiskt jag tycker att det är att samtliga är ASDUKTIGA och SUPERSMARTA och ERFARNA och SÅ HIMLA ROLIGA! Förlåt för versaler, men det är fan en fest att gå till jobbet varje dag och få omges av sån härn briljans och om jag inte lär mig nånting nu så är jag fan helt olärbar och borde låsas in. Ikväll ska jag på paaaarmiddag hemma hos Andreas kollega, som jag gillar så himla mycket. Det var henne vi sprang på under dom där första supertrevande dagarna i början av januari förra året när Andreas presenterade mig som tjejen jag dejtar och tindrade med ögonen och var allmänt göllig. Hon var superrolig och fantastisk och jag vill typ bli hennes BFF. Har sett fram emot kvällen ungefär jättelänge. Måste jobba lite till, puss hejdå.

1 kommentar:

Mirijam sa...

Pepp är bäst! Mer pepp!