fredag, februari 7

Jag hatar verkligen att vara av kvinnokön ibland. Typ som varje jävla månad när man måste ha mens. Trots att jag äter p-piller som tar udden av det värsta, det vill säga jag kan numera gå till jobbet och jag slipper kräkas, så får jag ändå en huvudvärk som inte går att bota med tabletter och mår i största allmänhet jävligt pissigt första dygnet. Middagen igår blev inte av eftersom jag fick ligga i ett nersläckt vardagsrum under två filtar och gnälla istället. Det enda jag kunde komma på att jag ville stoppa i mig var frukost till middag och chips med dip. Så det åt jag. Dessutom var jag ett psykiskt vrak och började gråta bland annat för att jag kom på att det var Hela England bakar klockan nio och för att vi har så himla oputsade fönster. Heeeelt normalt. Aja, nog gnällt om det. Om drygt två timmar tar jag min väska och mitt pass och sätter mig på ett plan till Amsterdam för en helg av systerhäng och ta med bekväma skor sis för jag är shoppingsugen! och god mat och sånt. Det ska bli mycket mycket fint.

1 kommentar:

Johanna sa...

Men fy fan. Det låter helt överjävligt. Inte Amsterdam då, det låter förträffligt.