onsdag, februari 26

No jinx universum, okej?

Vi har fått in ett förhandsbud på vår lägenhet och nu håller mäklaren på och kollar om de andra intressenterna är sugna på att gå in i en budgivning. Jag har kanske aldrig varit så här nervös. (Ljug, jag var mer nervös alla gånger jag har sagt upp mig, när jag flyttade 3000 mil tur och retur och när jag skulle träffa Andreas första gången, men förutom det.) Det konstiga i det här är ju lite hur girig man (jag) blir. Det är fantasisummor pengar det handlar om och i mitt huvud känner jag ba BJUD BJUD BJUD! Försöker jobba och svara på mail här för att distrahera mig men var väldigt nära på att skicka ett "puss" till vår mäklare förut när jag smsade med honom så jag gissar att det inte riktigt funkar. Men iallafall. Om ni har en tumme över att hålla i ett par timmar så får ni väldigt gärna göra det.

2 kommentarer:

jj sa...

Håller tummen!

jj sa...

Håller tummen!