torsdag, februari 20

Dagens

DAGENS VILL HA: Jaa, vad ska vi nöja oss med idag? En ny lägenhet? Ett lite mer jämnt humör? En smakbit av Marabous nya geniprodukt oreos-choklad som jag inte har provat än av rädsla att bli totalt beroende?
DAGENS KLÄDSEL: Varför fyller jag ens i den här frågan när den är samma jämt? Svarta strumbyxor, svart kjol, svart skjorta.
DAGENS SMINK:  cc-cream, puder, svart maskara, ögonbrynsskugga, rouge
DAGENS FRISYR:  Dyblött hår i tofs.
DAGENS HÄNDELSE: Blev bjuden på frukost på Il Caffé imorse ihop med min kille som ska jobba lite för oss. Det var trevligt.
DAGENS LÅT: Har so far inte hört en enda låt idag. 
DAGENS PLANER: Borde jobba lite, ska träffa Nellie ikväll och somna tidigt för sov ingenting inatt
DAGENS SAKNAD: Ingen tror jag. 
DAGENS DUMMASTE: Alla idioter som har hund och inte orkar plocka upp trottoarbajs.
DAGENS SJUKA: Att Andreas väckte mig klockan fyra så jag var klarvaken i två timmar och nu är dödens trött.
DAGENS DROG: Näe, don't do drugs.
DAGENS KRAM: Den jag kommer få av Nellie sen. En hård, fin, varm kram som jag alltid får.
DAGENS PUSS:  Morgonpussarna i nacken imorse när jag blev väckt.
DAGENS KÖP: Har bara köpt lunch, en kyckling och chevré-sallad thanks for asking.
DAGENS GODIS: Inget än så länge. Hoppas det håller i sig.
DAGENS HUMÖR: Supertrött men ganska pepp ändå måste jag säga. 

Inga kommentarer: