tisdag, augusti 15

Senaste dygnet har verkligen inte varit speciellt kul alltså. Igår var Nya Bebin vaken typ exakt precis hela dagen och sträckte på sig och sparkades och knölade och ihop med att sitta ihopkrupen vid ett skrivbord hela dagen kände jag vid tretiden en begynnande huvudvärk, lite typ blodtrycksaktigt för er som vet. Gick hem och lade mig på soffan en timma och då försvann huvudvärken men känslan av att inte kunna sitta, stå eller ligga utan att bli attackerad inifrån bestod resten av kvällen och tillslut blev jag typ klaustrofobisk i min egen kropp och tvingade Andreas att komma och klappa på magen och prata med den så jag kunde låtsas om att den inte var min en stund.

Ellen firade det hela genom att sova som en jävla kratta och plöja runt i sängen mellan två och halv fem när Andreas gav upp och gick upp med henne så jag fick sova. Vaknade således svintrött och med känslan av att vilja sjukskriva mig och ligga hemma i sängen hela dagen. Tog en halvtimma extra på mig imorse men nu har jag jobbat bort det värsta dåliga samvetet/dom stora puckarna på listan så nu känner jag att jag kan gå hem här om nån timma eller så och vila lite till.

Inga kommentarer: