lördag, augusti 12

Jag har sovmorgon och ska enligt uppgift få sova preciiiis hur länge jag vill. Tack kroppen och Nya Bebin för att det blev till 8.57. Nu ligger jag i sängen och smygsurfar och hör att det regnar ute. Det är helt HELT okej med mig att det regnar men det vore bra om det blir uppehåll mellan 14-18 när jag ska röra mig utanför lägenheten med Skrällen för att undvika uttråkningspaniken som uppstår när hon måate vara hemma och inne en hel dag. Varken jag eller barnet äger regnkläder (än) så vi kommer inte vara riktig barnfamilj och gå ut ändå. Andreas åker vid lunch och fast jag vet att jag är fullt kapabel att ta hand om mitt barn på egen hand är jag typ nervös? Obs att det handlar om ork och trötthet för egen del mer än nåt som kan hända henne. Typ att hon vägrar sova så jag måste vagga henne eller bära henne eller vara uppe hela natten. Vilket händer cirka aldrig så varför skulle det bli så idag?

Inga kommentarer: